مصرف رب آلوچه در رشت موجب بالا رفتن میزان کلسیم در بدن می شود

رب آلوچه در رشت با داشتن مقدار مناسبی از ویتامین C و تعدادی آنتی اکسیدان پلی فنولیک می تواند سلامت پوست را با کاهش شرایط التهابی و جلوگیری از استرس اکسیداتیو که باعث پیری زودرس و چین و چروک می شود، بهبود بخشد.

نیاسین که در غلظت های بالایی در این نوع ملاس یافت می شود، برای افزایش خاصیت ارتجاعی پوست نیز ضروری است.

با مواد معدنی متنوع و ترکیبات آلی قدرتمند، استفاده منظم از رب آلوچه می تواند سلامت مو را با افزایش استحکام فولیکول ها بهبود بخشد و درعین حال براقیت و درخشندگی موهای شما را افزایش دهد.

برخی از ویتامین‌های خانواده B که در غلظت‌های بالا در رب آلوچه یافت می‌شوند.

برای افزایش عملکرد ماهیچه‌ها و کارایی سیستم عصبی عالی هستند، که می‌توانند به حرکت پریستالتیک و هضم غذا، تسکین مشکلات یبوست، نفخ و گرفتگی کمک کنند.

رب

مطالعات متعدد نشان داده‌اند که این تنوع از ملاس می‌تواند خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها، به ویژه سرطان سینه و پروستات را کاهش دهد، زیرا آنتی‌اکسیدان‌های فعال زیادی وجود دارد که می‌تواند اثرات رادیکال‌های آزاد را در بدن کاهش دهد.

رب آلوچه سیستم ایمنی را تقویت می کند.

با داشتن مقادیر قابل توجه ویتامین C، این نوع ملاس می تواند با تحریک تولید گلبول های سفید، اولین خط دفاعی بدن در برابر بسیاری از پاتوژن ها و بیماری های عفونی، به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

رب آلوچه سطح کلسترول را کاهش می دهد.

ترکیبات پلی فنلی موجود در رب آلوچه به طور مستقیم با کاهش سطح کلسترول LDL در بدن مرتبط است که می تواند خطر ابتلا به تصلب شرایین را کاهش دهد و همچنین شانس ابتلا به حمله قلبی یا سکته را کاهش دهد.

این علاوه بر سطح پایین قند، کلسیم، آهن، بدون فیبر غذایی و بدون چربی یا کلسترول است. همچنین یک قاشق غذاخوری از این ملاس تقریباً 40 کالری دارد.

چشمگیرترین فواید رب آلوچه برای سلامتی شامل تقویت سیستم ایمنی، کاهش سطح کلسترول کلی، افزایش متابولیسم، کمک به سلامت پوست و پیشگیری از برخی سرطان ها و غیره است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.