توالت فرنگی آرمیتاژ که در هنگام شب آهنگ پخش می کند

هنگام استفاده از توالت فرنگی آرمیتاژ باید همیشه روی آن بنشینید. اگر ترجیح می دهید با صندلی توالت تماس نداشته باشید، می توانید شناور شوید!

این یافته ها بر اساس ارقام سال 2006 است، اما میزان مشابهی از ضررها در سال های بعد محتمل است.

در زمان نخست وزیری مودی، دولت می خواهد تا 2 اکتبر 2019، صد و پنجاهمین سالگرد تولد مهاتما گاندی، با صرف 29 میلیارد دلار برای ساخت 120 میلیون توالت‌ فرنگی در روستاهای هند، اجابت مزاج در فضای باز را حذف کند.

سبد بهداشتی بانک انکشاف آسیایی 1.6 میلیارد دلاری از سال 2006 عمدتاً بر روی سیستم های فاضلاب متمرکز بزرگ متمرکز شده است.

از آنجایی که اجرای سیستم های فاضلاب در مقیاس بزرگ در سراسر آسیا غیرممکن است و تصفیه فاضلاب همچنان به پوشش بیشتری نیاز دارد، ما باید به دنبال پیاده سازی سیستم ها و راه حل های محلی باشیم.

بانک توسعه آسیایی با بنیاد بیل و ملیندا گیتس برای افزایش راه حل های مدیریت لجن مدفوع در منطقه آسیا و اقیانوسیه از سال 2013 همکاری می کند.

توالت

کار بانک توسعه آسیایی در مدیریت لجن مدفوع از آن زمان به طور قابل توجهی افزایش یافته است و آینده امیدوارکننده به نظر می رسد.

وسعت بحران جهانی کوتاهی رشد و دسترسی کمیاب به آب تمیز و توالت فرنگی مناسب، تأثیر زیادی بر آینده میلیون‌ها کودکی که از سوء تغذیه رنج می‌برند، دارد.

بدون بهبود امکانات بهداشتی و آگاهی، خطر عفونت یا سایر بیماری ها از لجن مدفوع یا فاضلاب بسیار زیاد است.

تنها 1 گرم مدفوع می تواند حاوی 10 میلیون ویروس، 1 میلیون باکتری، 1000 کیست انگل و 100 تخم انگل باشد.

شستن دست ها با صابون بعد از استفاده از توالت‌ فرنگی یکی از موثرترین و کم هزینه ترین راه ها برای پیشگیری از بیماری های اسهالی و ذات الریه است.

این اقدام ساده می تواند خطر ابتلا به بیماری اسهالی را تا 47 درصد کاهش دهد، اما تنها در صورتی که به طور مداوم انجام شود.

تحقیقات نشان می دهد که در سطح جهان کمتر از یک پنجم مردم در حال حاضر دست های خود را به درستی در مواقع حساس می شویند و تنها 19 درصد از افراد پس از استفاده از توالت‌ فرنگی یا تعویض پوشک کودک دست های خود را می شویند.

اسهال و ذات الریه، دو بیماری مهمی که از این طریق منتقل می شوند، سالانه حدود 1.7 میلیون کودک را می کشند.

برای شستن صحیح دست‌ها، مطمئن شوید که دست‌هایتان را به مدت 20 ثانیه با صابون بشویید، یا مدت زمانی که طول می‌کشد تا دوبار «تولدت مبارک» بخوانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.