کلید برق سه فاز هوشمندی که می تواند فشارخون را اندازه گیری کند

کلید برق سه فاز شامل مجموعه‌ای از محصولات هستند که ممکن است ویژگی‌هایی مانند مقاومت کم روشن، کنترل سرعت چرخش برای محدود کردن جریان در جریان، حفاظت از جریان اضافه، حفاظت از اضافه ولتاژ و مسدود کردن جریان معکوس را ترکیب کنند.

سوئیچ های برق محافظت شده ماسفت Infineon سوئیچ های بار بسیار یکپارچه هستند و طیف گسترده ای از ویژگی های هوشمند از جمله تشخیص و حفاظت را در خود جای داده اند.

این سوئیچ های بار یکپارچه استحکام بیشتر و قابلیت های حرارتی پیشرفته ای را ارائه می دهند.

خانواده PROFET™ (12 ولت و 24 ولت) راه حل Infineon برای آی سی های کلید برق هستند.

PROFET مخفف Protected MOSFET است و تمام سوئیچ های سمت بالا، از جمله خودروهای واجد شرایط و محصولات برای مصارف صنعتی را جمع آوری می کند.

کلیدهای برق هوشمند PROFET از یک ترانزیستور قدرت DMOS و یک مدار منطقی CMOS برای محافظت و تشخیص کامل داخلی تشکیل شده است.

جدیدترین نمونه کارها PROFET™ +2 12 ولت، خانواده سوئیچ برق هوشمند پیشرفته خودرو است و قادر به هدایت انواع بارهای مقاومتی، القایی و خازنی از 1 A تا 32 A است.

پریز

ST مجموعه ای از کلیدهای برق هوشمند (IPS) را برای پیکربندی های سمت بالا و پایین ارائه می دهد.

این دستگاه‌ها بخش کنترل (رابط منطقی، درایورها، ویژگی‌های تشخیصی و حفاظتی) و مرحله قدرت را روی یک تراشه یکپارچه می‌کنند و مزایایی از نظر فشرده‌بودن، افزایش قابلیت اطمینان سیستم و مقرون به صرفه بودن دارند.

IPS ST را می توان در ترکیب با هر بار صنعتی، مقاومتی، القایی یا خازنی استفاده کرد.

سری جدید سوئیچ های برق هوشمند (IPS) ST یک ویژگی مدیریت هوشمند بار هوشمند منحصر به فرد را ارائه می دهد که امکان هدایت هر نوع بار را به درستی از جمله بارهای مقاومتی، القایی یا خازنی فراهم می کند.

مراحل قدرت تعبیه شده عملکرد بسیار کارآمد را با کمترین اتلاف توان به لطف مقاومت ON 25mΩ تضمین می کند.

سوئیچ ها به طور کامل با استانداردهای IEC 61000-4-2، IEC 61000-4-4 و IEC 61000-4-5 برای ESD، انفجار سریع گذرا و افزایش مصونیت EMC مطابقت دارند.

شامل مشتقات اختصاصی با خازنی است. حالت سوئیچینگ بار (حالت CLS) برای بارهای خازنی با جریان بالا.

با یک دستگاه 24 ولتی مطابق با ISO 26262 و یادداشت کاربردی ایمنی آماده ISO 26262 برای PROFET™ +2 12V، خانواده ها از ایمنی عملکردی پشتیبانی می کنند.