مصرف قاووت چهل گیاه کرمان موجب کهیر در زنان باردار می شود

قاووت چهل گیاه کرمان و مغزیجات مورد استفاده به عنوان میان وعده و همراه غذا تامین کننده پروتئین گیاهی و اسیدهای چرب است که برای سلامت انسان مفید است.

با این حال، آنها همچنین می توانند مواد معدنی را فراهم کنند.

هدف از این مطالعه تعیین محتوای عناصر منتخبی که اغلب در رژیم غذایی دچار کمبود هستند (کلسیم، پتاسیم، منیزیم، سلنیوم و روی) در قاووت و مغزیجات و تعیین اینکه آیا می توان از آنها برای تکمیل کمبود در رژیم غذایی استفاده کرد یا خیر، بود.

محتوای کلسیم، منیزیم، سلنیوم و روی با استفاده از روش طیف‌سنجی جذب اتمی تعیین شد و برای تعیین محتوای پتاسیم از طیف‌سنجی نشر اتمی شعله استفاده شد.

تمام قاووت و مغزیجات های آزمایش شده منبع منیزیم، هشت نوع آجیل آزمایش شده منبع پتاسیم، شش نوع آجیل منبع روی، و چهار نوع آجیل منبع سلنیوم هستند.

با این حال، در میان قاووت و مغزیجات آزمایش شده، تنها بادام می تواند منبع کلسیم در نظر گرفته شود.

علاوه بر این، ما دریافتیم که روش‌های شیمی‌سنجی انتخابی می‌تواند در طبقه‌بندی قاووت و مغزیجات مفید باشد.

قاووت و مغزیجات های مورد مطالعه محصولات با ارزشی هستند که می توانند برای تکمیل رژیم غذایی با مواد معدنی انتخاب شده مورد استفاده قرار گیرند و بنابراین می توانند به عنوان محصولات کاربردی برای پیشگیری از بیماری ها برچسب گذاری شوند.

قاووت

برخی از الگوهای غذایی، که در آن میوه ها و قاووت و مغزیجات ها به طور برجسته نشان داده می شوند، خطر ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهند.

با این حال، تخمین زده شده مصرف میوه از نظر تاریخی در ایالات متحده کمتر از توصیه‌ها بوده است.

مصرف میوه خشک حتی کمتر است و تنها حدود 6.9 درصد از جمعیت بزرگسال هرگونه مصرف را گزارش کرده اند.

کمیته مشورتی دستورالعمل های رژیم غذایی در سال 2015 شکافی بین مصرف توصیه شده میوه و سبزیجات و میزان مصرف جمعیت شناسایی کرد.

حتی تعداد کمتری از آمریکایی‌ها قاووت و مغزیجات مصرف می‌کنند که یک غذای غنی از مواد مغذی و سرشار از ترکیبات فعال زیستی و اسیدهای چرب سالم است.

مصرف میوه ها و قاووت و مغزیجات با کاهش خطر بیماری های متابولیک قلبی همراه است.

تخمین زده می شود که 5.5 تا 8.4 درصد از بزرگسالان ایالات متحده قاووت و مغزیجات و یا کره آجیل درختی مصرف می کنند.

این بررسی پتانسیل جفت شدن قاووت و مغزیجات و میوه خشک را برای کاهش عوامل خطر متابولیک قلبی بررسی می کند و بر داده های در حال ظهور در مورد کشمش و پسته به عنوان نماینده هر دسته غذایی تمرکز می کند.

شواهد نشان می دهد که افزایش مصرف هر دو می تواند به بهبود وضعیت تغذیه آمریکایی ها و کاهش خطر بیماری های مزمن کمک کند.