ماساژ لاغری در مشهد موجب افزایش جذب ویتامین دی به بدن می شود

ماساژ لاغری در مشهد ممکن است از نوازش سبک تا فشار عمیق متغیر باشد.

انواع مختلفی از ماساژ وجود دارد، از جمله انواع رایج:

ماساژ سوئدی این یک شکل ملایم از ماساژ است که از ضربات طولانی، ورز دادن، حرکات دایره ای عمیق، لرزش و ضربه زدن استفاده می کند. به شما کمک می کند احساس آرامش و انرژی کنید.

ماساژ عمیق این تکنیک ماساژ از ضربات آهسته تر و قوی تر برای هدف قرار دادن لایه های عمیق عضله و بافت همبند استفاده می کند. معمولاً برای کمک به آسیب عضلانی ناشی از جراحات استفاده می شود.

ماساژ ورزشی این شبیه به ماساژ سوئدی است، اما برای افرادی که در فعالیت‌های ورزشی شرکت می‌کنند برای کمک به پیشگیری یا درمان آسیب‌ها استفاده می‌شود.

با این حال، در صورت داشتن موارد زیر، ماساژ ممکن است مناسب نباشد:مزایا و معایب ماساژ را با پزشک خود در میان بگذارید، به خصوص اگر باردار هستید یا اگر سرطان یا درد غیرقابل توضیحی دارید.

برخی از انواع ماساژ می توانند روز بعد کمی احساس درد داشته باشید. اما ماساژ معمولاً نباید دردناک یا ناراحت کننده باشد.

ماساژ

اگر قسمتی از ماساژ شما درست نیست یا دردناک است، فوراً صحبت کنید. بیشتر مشکلات جدی ناشی از فشار بیش از حد در حین ماساژ است.

آنچه می توانید در طول ماساژ انتظار داشته باشید.

برای ماساژ نیازی به آمادگی خاصی ندارید. قبل از شروع جلسه ماساژ درمانی، ماساژدرمانگر شما باید در مورد علائم، سابقه پزشکی شما و آنچه می‌خواهید از ماساژ نتیجه بگیرید سؤال کند.

ماساژدرمانگر شما باید نوع ماساژ و تکنیک هایی را که استفاده می کند توضیح دهد.

در حالی که تحقیقات بیشتری برای تایید فواید ماساژ مورد نیاز است، برخی از مطالعات نشان داده اند که ماساژ ممکن است برای موارد زیر نیز مفید باشد:

فراتر از فواید برای شرایط یا بیماری های خاص، برخی از افراد از ماساژ لذت می برند زیرا اغلب احساس مراقبت، راحتی و ارتباط را ایجاد می کند.

به پزشک خود اطلاع دهید که در حال انجام ماساژ هستید و حتماً از هر برنامه درمانی استانداردی که دارید پیروی کنید.بیشتر افراد می توانند از ماساژ بهره مند شوند.