لوبیا چیتی عمده بهترین جایگزین برای بالا نرفتن اسیدهای چرب اشباع نشده بدن

لوبیا چیتی عمده حاوی پروتئین، فیبر، آهن و آنتی اکسیدان هایی هستند که می توانند آنها را به یک مکمل سالم برای رژیم غذایی تبدیل کنند.

افراد باید مصرف لوبیا را به تدریج افزایش دهند تا خطر ناراحتی روده کاهش یابد.

لوبیاهای پخته شده چاشنی شده با شکر قهوه ای، ملاس یا بیکن ممکن است برای کسانی که مراقب مصرف شکر یا نمک خود هستند به خوبی لوبیاهای ساده نباشد.

تمام لوبیاهای دیگر اگر خشک، منجمد یا کنسرو شده باشند، محتوای غذایی مشابهی خواهند داشت.

پاسخ های منبع معتمد نظرات کارشناسان پزشکی ما را نشان می دهد.

تمام محتوا کاملاً اطلاعاتی است و نباید توصیه پزشکی در نظر گرفته شود.

مخلوط کردن حبوبات و غلات. افزودن لوبیا به غلات می تواند یک پروتئین ناقص را به یک پروتئین کامل تبدیل کند.

این برای افرادی که از رژیم غذایی گیاهی پیروی می کنند مفید است.

لوبیا

ممکن است شخصی نیاز داشته باشد که انواع مختلف لوبیا را امتحان کند تا ببیند کدام یک برای او مناسب تر است.

مشخصات ترکیبی لوبیا خشک به طور کلی، و لوبیا چیتی به طور خاص، در این بخش گنجانده شده است تا پیوندهای احتمالی به خواص محافظت کننده از بیماری آن ها ارائه شود.

همانطور که در بخش 4 بحث شد. اگرچه شکاف مهمی در دانش در مورد این مکانیسم ها وجود دارد، لوبیا خشک در حال حاضر وجود دارد.

دو موضع در راهنمای تغذیه MyPlate ایالات متحده به تازگی توسعه یافته.

در مرحله اول، لوبیا خشک با گوشت، ماهی، تخم مرغ، آجیل به عنوان منبع بالایی از پروتئین گروه بندی می شود.

لوبیا خشک تقریباً 8 تا 10 درصد از پروتئین توصیه شده روزانه را در هر 100 گرم لوبیا پخته شده تامین می کند و متیونین تنها اسید آمینه ضروری است که وجود ندارد.

ثانیاً، لوبیاهای خشک به دلیل محتوای فیبر بالا در گروه سبزیجات دسته بندی می شوند.

اسیدهای چرب غیراشباع چندگانه (PUFAs) یک دسته چربی مهم دیگر از ترکیبات موجود در لوبیا خشک، به ویژه اسیدهای چرب امگا (اسید لینولئیک (n-6) (LA) و اسید آلفا لینولئیک (n-3) (ALA)) را نشان می دهند.

مطالعات اپیدمیولوژیک بهبود کلی در سلامت افراد مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب (CHD) را هنگام تغذیه با اسید آلفا لینولنیک (n-3) (ALA) نشان داده است.

پس از جذب در یک سلول، LA دراز و غیراشباع به اسید آراشیدونیک می شود در حالی که ALA به اسید ایکوزاپنتانوئیک (EPA) و سپس به اسید دوکوزاهگزانوئیک (DHA) کشیده و غیراشباع می شود.

EPA و DHA اسیدهای چرب امگا 3 رایج در ماهی هستند که به دلیل خواص محافظت کننده قلبی و ضد التهابی مورد علاقه شدیدی قرار گرفته اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.