لباس نوزادی پسرانه شیک که هنرمندان آلمانی بر تن کودک خود می کنند

لباس نوزادی پسرانه شیک و رومپرها نه تنها به معنای لباسی کمتر حجیم برای پوشیدن نوزاد هستند بلکه به سبکی مفرح و مد روز نیز می آیند.

و آنها را به انتخابی ایده آل برای میهمانی های بازی، مجالس خانوادگی، عکاسی یا صرفاً به دلیل هوای گرم خوب تبدیل می کند.

مطمئناً، شما می توانید با نپوشیدن شلوار خلاص شوید اما چرا می خواهید؟

بومرها که به عنوان روکش پوشک نیز شناخته می شوند، صرف نظر از اینکه پسر دارید یا دختر می تواند مفید باشد.

در حالی که بسیاری از والدین با یک کاور زیبا مانند شلوار که از زیر لباس بیرون می آید آشنا هستند.

این شلوار را می توان با لباس بدن یا کیمونو نیز ست کرد، در روزهای سردتر روی شلوارهای شلواری یا در هوای گرم به تنهایی پوشید.

اگر دختر دارید، به یاد داشته باشید که شلوار نیازی به هماهنگی کامل با لباس ندارد رنگ ها را با هم ترکیب کنید تا ظاهری خنک داشته باشید

نه تنها کودکانی که از عینک آفتابی استفاده می کنند یک لیست عالی هستند، بلکه عینک های آفتابی نیز می توانند به محافظت از بینایی کوچک در برابر اشعه های قوی خورشید کمک کنند.

 

به دنبال لنزهایی باشید که 100 درصد محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند و قبل از رفتن به بیرون برای پیاده روی روی کودک خود قرار دهید.

به یاد داشته باشید، عینک آفتابی فقط برای یک ظاهر تابستانی نیست در زمستان، انعکاس ها می توانند به همان اندازه روشن باشند.

و راه های بی پایانی برای استایل کردن آن وجود دارد: پوشیدن روی کت و شلوار، با کیمونو یا زیر لباس یا شورت. به دنبال پارچه های راحت مانند پنبه نرم و مناسب کودک باشید.

گاهی اوقات به آن یک تکه یا رومپر نیز می گویند، این یک لباس بدن است که معمولاً دارای زیپ برای تعویض آسان پوشک است.

چندین بسته همرنگ یا طرح بخرید، بنابراین اگر یکی از آنها گم شد، اورژانسی نیست. به هر حال، پیگیری آن جوراب شلواری های کوچک سخت است.

هر چه اسمش را بگذارید، بدانید که نوزادان می توانند در این لباس های راحت بخوابند.

سیپرها برای گرم و دنج نگه داشتن کودک در پیک نیک یا در حین بازی در خانه عالی هستند و تعویض پوشک را به راحتی انجام می دهند.