قیمت فروش روغن ارده کنجد اردکان

همانطور که مستحضر هستید روغن ارده یکی از تولیدات مهم در شهر اردکان است، لازم به ذکر است تولید روغن ارده کنجد در این شهر دارای سابقه بسیار بالا و طولانی است.

همواره پزشکان همه ما را از خوردن غذا هایی که با روغن های مایع و نباتی رایج در بازار منع می کنند، که البته دلیل آن کاملاً مشخص است و شاید نیازی نباشد که در آن مورد زیاد صحبت کنیم، اما سوالی که در بین مردم همواره بدون پاسخ مانده است این است که بهترین روغن کنجد در مشهد جایگزین برای استفاده در انواع غذا ها و همه نوع مصارف غذایی کدام روغن می باشد؟

روغن ارده کنجد روغنی است که علاوه بر این که کلسترول خون را افزایش نمی دهد باعث کاهش آن نیز می شود، جالب است بدانید این روغن به دلیل بالا بودن نقطه دود به هیچ عنوان نمی سوزد و از دیگر مزایای روغن کنجد فله ای قیمت فروش این محصول است که با توجه به مقداری که برای طبخ هر نوع غذایی استفاده می شود بسیار مناسب می باشد.

گفتنی است مقدار استفاده از روغن ارده کنجد نسبت به روغن های مایع و نباتی فقط یک پنجم است یعنی اگر برای طبخ کوکوی سیب زمینی شما نیاز به استفاده پنج قاشق غذا خوری روغن نباتی یا مایع هستید برای طبخ همان مقدار کوکو به فقط یک قاشق غذا خوری روغن ارده کنجد نیاز خواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.