قیمت سبزیجات خشک کیلویی در یک سال آینده 1000 درصد رشد می کند

سبزیجات خشک کیلویی در کاربردهای مختلفی مانند غذاهای پاستا، سس سبزیجات، سوپ فوری، پیش غذا، سس سالاد و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.

پوره های سبزیجات تهیه شده از سبزیجات خشک شده منجمد طعم بسیار خوبی دارند و در بسیاری از غذاها اضافه می شوند در حالی که کیفیت آن بدون اختلال باقی می ماند.

پودر سبزیجات خشک شده فریز شده را نیز می توان در بسیاری از غذاها استفاده کرد.

مخلوط سوپ سبزیجات خشک از دیرباز یکی از محبوب ترین اقلام ما بوده است.

از آنجایی که سبک و جمع و جور است (شما می توانید مقدار زیادی را در فضای کمی ذخیره کنید) یک کالای اصلی کوله پشتی و کمپینگ است.

اما این فقط برای غذای کمپینگ نیست، ترکیب ما به همان اندازه مفید است که در انباری آشپزخانه برای استفاده روزانه داشته باشید.

سبزیجات

این ترکیب سوپ هارمونی هاوس حاوی انواع سبزیجات خشک شده برای سوپ، از جمله هویج چرخ کرده، پیاز، گوجه فرنگی، نخود فرنگی، کرفس، فلفل دلمه ای سبز، لوبیا سبز و جعفری است.

ترکیب سوپ همه کاره ما نیز وگان، بدون گلوتن، کوشر، عاری از آفت کش، بدون MSG و مواد افزودنی، غیر GMO و کاملا طبیعی است.

اگر کنجکاو هستید، در اینجا برگه اطلاعات تغذیه ای سوپ سبزیجات خشک ما آمده است.

برای درست کردن یک سوپ خوشمزه و سالم در عرض چند دقیقه، کافی است آب یا آب را اضافه کنید.

از 2 قسمت مایع به 1 قسمت مخلوط سوپ سبزیجات خشک استفاده کنید. آب جوش را به مدت 10 تا 15 دقیقه یا در آب سرد به مدت 1 تا 2 ساعت آبرسانی کنید.

بسیاری از طرفداران مخلوط سوپ سبزیجات ما برای ما نامه نوشتند تا کاربردهای مبتکرانه خود را برای ترکیب سوپ سبزیجات به ما بگویند که فکر کردیم این 20 کاربرد را برای مخلوط سوپ سبزیجات خشک با شما به اشتراک بگذاریم!

آن را به هر کاسرول یا ظرفی که به سبزیجات مخلوط نیاز دارد، مانند پای شپرد یا فلفل شکم پر اضافه کنید.

1/2 فنجان مخلوط سوپ سبزیجات را با گیاهان مرزه تازه یا خشک و آب در یک قابلمه استاک 2 لیتری برای آب سبزیجات خانگی مخلوط کنید.

سوپ سبزیجات را دوباره مخلوط کنید و به ماست یونانی یا خامه ترش همراه با چاشنی های مورد علاقه خود (پرک های سیر، نمک کرفس و شوید تازه خرد شده) اضافه کنید تا یک غوطه وری خوشمزه داشته باشید.

برای تهیه پنیر خامه ای گیاهی، دو قاشق غذاخوری مخلوط سوپ سبزیجات خشک و تکه های سیر یا سایر چاشنی های مورد علاقه را به ظرفی از پنیر خامه ای زده شده اضافه کنید.