فروش روغن کنجد سمن از طریق فروشگاه اینترنتی

 خرید اینترنتی روغن کنجد سمن در بین روغن ها بخش مهمی از تغذیه روزانه ما را تشکیل می دهند و مهم است که ما از چه نوع روغنی استفاده می کنیم. به گفته بسیاری از کارشناسان و متخصصان تغذیه روغن کنجد از جمله مفیدترین روغن های گیاهی به شمار می آید.

امروزه با توجه به افزایش آگاهی مردم از فواید و ویژگی های آن، روغن کنجد به یک محصول پرطرفدار تبدیل شده و با توجه به تعدد برندها و تولیدی ها در سراسر کشور خریداران به دنبال استفاده از یک برند معتبر و با کیفیت می باشند.

شرکت تولید کننده روغن کنجد سمن، اولین تولید کننده روغن کنجد با نشان استاندارد در ایران است.

شرکت سمن با استفاده و بهره گیری از تکنولوژی و امکانات سعی در تولید روغن کنجد تصفیه شده و سالم در بسته بندی های متنوع و استاندارد و توزیع این محصولات سالم به مصرف کنندگان می باشد.

خریداران این محصول می توانند از طریق ارتباط با این مرجع بزرگ، محصول خود را با اطمینان از اصالت، کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنند.

عرضه این روغن در نمایندگی های هر استان صورت می گیرد، همچنین یکی دیگر از راه های خرید روغن کنجد سمن و دیگر محصولات این برند از طریق فروشگاه های اینترنتی می باشد که در کمترین زمان و راحت ترین شکل امکان پذیر است.

فروش روغن کنجد سمن از طریق فروشگاه اینترنتی

کاربردهای روغن کنجد سمن

کاربردهای روغن کنجد سمن

  • مصارف خانگی جهت استفاده برای پخت و پز و سرخ کردن بهترین و مناسب ترین گزینه هستند.
  • مصرف در رستوران ها مناسب برای سرخ کردن و حرارت دهی در دمای بالا به دلیل مقاومت حرارتی و نقطه دود بالای روغن کنجد تصفیه شده.
  • استفاده در استریلیزاسیون کنسرو کردن ماهی ماهی از اسید های چرب امگا3 غنی می باشد و روغن کنجد منبع غنی از اسید های چرب امگا6 و امگا9 است و از این رو نقش تکمیل کننده برای خواص تغذیه ای ماهی ایفا می کند. روغن کنجد اتکا به دلیل مقاومت حرارتی بالا به راحتی دمای استریلیزاسیون کنسرو را تحمل می نماید.
  • استفاده در پخت نان صنعت و شیرینی پزی مقاومت حرارتی بالای روغن کنجد به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های طبیعی بالا بوده و تست Rancimat برای این روغن، نشان دهنده زمان پایداری 19 ساعت در دمای 110 درجه سانتی گراد است. در حالی که حتی برای روغن های مخصوص سرخ کردن، زمان پایداری 14 ساعت تعریف شده است. نقطه دود روغن کنجد تصفیه شده بسیار بالا و حدود 226 درجه سانتی گراد است. لذا جهت استفاده برای سرخ کردن و حرارت دهی در دمای بالا کاملا مناسب می باشد؛ ازاین جهت نیز سفارش روغن کنجد برای تهیه محصولاتی که در کارخانجات نان صنعتی و کارگاه های شیرینی پزی تولید می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • جهت پخت اسنک و تهیه ی سس سالاد
  • استفاده در داروسازی این روغن دارای مقادیر بتاسیتوسترول بالایی می باشد. این ترکیب نقش موثری در درمان زخم های ناشی از سوختگی داشته و در ساختار پماد های سوختگی مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیبات آنتی اکسیدانی فراوان روغن کنجد با ایجاد خاصیت حفاظت کنندگی، این روغن را در زمره یکی از ترکیبات پایه ای مناسب برای داروهای محلول در چربی قرار داده است، و نیز به دلیل مقادیر بالای اسید لینولئیک و ویتامین E نقش مهمی را در نرم کنندگی پوست و تقویت بافت های عمقی آن دارد.
  • مصرف در تولیدات آرایشی بهداشتی دارای اسیدهای چربی است که در محافظت از پوست نقش به سزایی دارد. اسید های چرب غیر اشباع این روغن شامل اسید اولئیک و لینولئیک به عنوان نرم کننده عمل کرده و با مرطوب نمودن پوست به لطافت و نرمی آن کمک می کند. از طرفی ویتامین E  موجود نیز نقش مهمی در شادابی پوست و جلوگیری از خشکی آن دارد.

انواع روغن کنجد سمن

انواع روغن کنجد سمن

  1. روغن کنجد بی بو 500 گرمی
  2. روغن کنجد تصفیه شده بی بو 1 لیتری
  3. روغن کنجد تصفیه شده بی بو 1/5 لیتری
  4. روغن کنجد تصفیه شده بی بو 4/5 لیتری
  5. روغن کنجد مخصوص سرخ کردن (حاوی روغن کنجد) 1/5 لیتر
  6. روغن کنجد بکر

شاید مشتریان زیادی با انواع ابن روغن کنجد ها آشنا نباشند و به هنگام مراجعه به مراکز خرید تنها تقاضای روغن کنجد نمایند. در یک دیدگاه کلی می توان گفت صنایع تولید روغن کنجد این محصول را به روش های گوناگونی تولید می نمایند و این تفاوت سبب شده است تا مشتریان نمونه های متفاوتی را انتخاب نمایند و خریداری کنند.

اما مهمترین مسئله ای که وجود دارد کیفیت این روغن ها می باشد که مشتریان باید به آن توجه ویژه ای نمایند. این شناخت تنها در صورت مراجعه به مراکز معتبر و یا آگاهی های قبلی می باشد که به مشتریان کمک می نماید تا بتوانند خرید مطلوب داشته باشند‌.

هرچه قدر مشتریان از خرید خود رضایت بیشتری داشته باشند تقاضای بیشتری می نمایند و در نتیجه فروش کالا نیز به صورت چشمگیری افزایش می یابد.

فواید روغن کنجد

همواره مشتریان به دنبال بهترین مارک روغن کنجد بوده اند چراکه این کالا در صورتی که از کیفیت بالایی برخردار باشد می تواند خواص زیادی داشته باشد از جمله خواص درمانی که اکثر پزشکان نیز مصرف آن را توصیه می نمایند. مشتریان  که به کیفیت اصلی آن اعتماد ندارند می توانند از طریق خرید اینترنتی روغن کنجد سمن اقدام نمایند.
  • حاوی آنتی اکسیدان طبیعی
  • پیشگیری کننده و از بین برنده سرطان
  • حاوی ویتامین E موجب شفافیت و لطافت پوست
  • ماندگاری بالا
  • کاهش فشار خون در افراد دارای فشار
  • جلوگیری از تصلب شرایین
  • جلوگیری از سکته قلبی
  • کاهش ابتلا به بیماری پارکینسون
  • افزایش کلسترول خوب خون و کاهش کلسترول بد خون
  • درمان سیستم های گوارشی ناسالم

خرید اینترنتی روغن کنجد سمن

خرید اینترنتی روغن کنجد سمن امروزه خرید اینترنتی به یک روش رایج خرید تبدیل شده است، افراد بسیاری به دنبال گزینه های شگفت انگیز خرید هستند، و بدین ترتیب می توانند با صرفه جویی در زمان، انرژی و سوخت کالای مورد نظر خود را خریداری کنند. محصولات روغن کنجد سمن نیز از این قاعده مستثنا نیست و این شرکت امکان دسترسی آسان را در اختیار مشتریان خود قرار داده، که با استفاده از فروشگاه های اینترنتی معتبر ایرانی می توان ارزان ترین روغن کنجد را بدون واسطه و با بهترین کیفیت خریداری کرد. توجه داشته باشید که قیمت روغن کنجد بسته به نوع مصرفی، مقدار و همچنین میزان خالص بودن آن متفاوت است.

برای خرید این محصولات می توانید به مراکز فروش ، نمایندگی ها و یا فروشگاه های اینترنتی روغن کنجد ایران مراجعه کنید.

وب سایت رسمی شرکت روغن سمن

وب سایت رسمی شرکت روغن سمن گسترش مصرف محصولات شرکت در سبد غذایی عموم مصرف کنندگان، مشارکت و همکاری با بنگاه های سلامتی محور در حوزه ی صنایع غذایی و همچنین توسعه و گسترش تنوع محصول از برنامه های آتی شرکت سمن می باشد.

لذا با مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت می توان علاوه بر اطلاعات این مقاله با موفقیت هایی که این شرکت در عرضه ی صنایع غذایی ، تنوع محصولات و انتخاب های کارشناسان، خواص و تاریخچه مواد اولیه محصولات و همچنین چگونگی همکاری با این شرکت به صورت دقیق آشنا شد.

عرضه روغن کنجد عمده سمن به سراسر کشور

عرضه روغن کنجد عمده سمن به سراسر کشور فروش روغن کنجد سمن از طریق 25 نمایندگی در سراسر کشور و در 8000 مرکز عرضه ی این تولیدی انجام می شود، که علاوه بر تولید روغن کنجد، محصولاتی دیگری را مانند روغن کنجد تصفیه شده، روغن مخصوص سرخ کردنی، روغن کنجد بکر و روغن سبوس برنج تولید و عرضه می کند. با وجود شرایط خرید اینترنتی امکان دسترسی آسان به این محصول فراهم آمده است.مشتریان می توانند روغن کنجد مورد نیاز منزل، رستوران، کارخانجاتِ تولیدیِ دیگر محصولات غذایی و فروشگاه های خود را به صورت عمده و با قیمت و کیفیت مناسب تهیه کنید.

همان گونه که اکثر مشتریان آگاهی دارند روغن های زیادی در بازار عرضه می شوند که نه تنها بعضی از آنها مفید نمی باشند بلکه مضر و برای سلامتی نیز زیان آور هستند. مشتریانی که به دنبال سلامتی خود و عزیزان شان هستند می توانند با تهیه این روغن مرغوب نیاز خود را به خوبی رفع نمایند. لازم به ذکر است ایجاد خرید اینترنتی روغن کنجد سمن موقعیتی مناسب برای افرادی می باشند که آگاهی کافی ندارند.

مشخصات بهترین روغن کنجد

مشخصات بهترین روغن کنجدچگونه می توان با بهترین روغن کنجد آشنا شد؟ صنایع تولید روغن کنجد تا چه اندازه به کیفیت تولیدات خود اهمیت میدهند تا تولید بهتری را به مشتریان عرضه دارند‌.

تولید و روغن کنجد در صنایع تولید این محصول باید از بهترین کیفیت برخردار باشد تا مشتریان با رضایت کافی اقدام نمایند.

کارنامه درخشان صنایع تولید روغن کنجد گویای این موضوع می باشد که صنایع تولید با بهرگیری از بهترین و جدید ترین دستگاه های دنیا و با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه طبیعی توانسته است یکی از بهترین روغن کنجد های موجود را تولید نمایند. صنایع تولید روغن کنجد سنتی  ایران با تولید بهترین روغن ها توانسته است نه تنها نیاز داخل به این روغن را بلکه به صورت عمده نیز به دیگر کشور ها نیز عرضه دارند.

 

استاندارد های لازم برای تولید روغن کنجد

استاندارد های لازم برای تولید روغن کنجددر تولید روغن کنجد رعایت اصول و مواردی لازم می باشد و اگر مشتریان با خوبی این موارد را رعایت کنید تولید خوبی از این محصول خواهند داشت و خواهند توانست به خوبی با کیفیت بالا انواع روغن زیتون استاندارد را با مشتریان خود عرضه دارند.

رنگ و براق بودن روغن زیتون بسیار مهم می باشد و هرچه قدر این روغن خوشرنگ تر باشد مشتریان بیشتری را نیز جذب می نماید.

تولید کنندگان زیادی در کشور وجود دارد که با رعایت کلبا موارد استاندارد توانسته اند روغنی مرغوب را تولید نمایند و بخش قابل توجهی از مشتریان با شناخت این صنایع تولید کننده نیاز خود را به صورت عمده و مستقیم خریداری می نمایند.

قیمت فروش روغن کنجد

قیمت فروش روغن کنجدشاید به تصور اکثر افراد روغن کنجد دارای قیمت بالا تر از انواع روغن دیگر باشد اما این حدس تنها شامل افرادی می باشد که با خصوصیات و فواید روغن کنجد آشنا نیستند اما این حدس شاید در ظاهر درست باشد اما برای افرادی که آنرا با روغن های بی کیفیت و مضر بازار که تولید شده از مواد شیمیایی می باشند مقایسه می نمایند.

روغن کنجد طبیعی مختص افرادی می باشد که به سلامتی اهمیت ویژه ای می دهند و آنرا اولویت زندگی شان می دانند.

ایجاد شرایط خرید مناسب سبب شده است تا مشتریان بتوانند خرید اینترنتی روغن کنجد سمن را با سهولت و از طریق برقراری ارتباط با نمایندگی ها ایجاد نمایند.

  1. سرعت در خرید روغن
  2. کیفیت واقعی روغن
  3. قیمت مناسب روغن
  4. ارسال آسان

ایجاد این شرایط خرید سبب شده است تا مشتریان با رضایت بیشتری انواع روغن به خصوص روغن کنجد زرین تالیا را از این مراکز معتبر خریداری نمایند.