سنگ طبیعی صفحه کابینت که هیچ گاه در برابر ضربه نمی شکند

سنگ طبیعی صفحه کابینت آشپزخانه کپک نمی‌زند و نیازی نیست نگران رشد باکتری‌ها در آن باشید.

طبیعتاً نیازی به اقدامات حفاظتی برای روغن کاری و اپیلاسیون لامپ های روی سطح نیست.

مقاومت در برابر آتش و گرما! قابلمه ها و تابه هایی که به تازگی از روی اجاق گاز برداشته شده اند را می توان بدون نگرانی در مورد نور سوخته مستقیماً روی میز قرار داد.

به خصوص میزهای مرمری با سختی بالا و مقاومت در برابر سایش قوی، هر طور که ساخته شوند از تغییر شکل و آسیب نمی ترسند بعضی خانواده ها حتی از لبه آن برای تیز کردن چاقوها استفاده می کنند.

اگرچه قابلیت ضد سایش آن قوی است، اما همچنان محافظت از آن ضروری است

نسوز و مقاوم در برابر روغن، تمیز کردن آن بسیار راحت است!

کابینت آشپزخانه سنگی از پودر کلسیم و رزین و سایر مواد برای پرس فشار قوی ساخته شده است و فاقد هرگونه موادی است که ممکن است محیط را آلوده کند.

کیفیت سخت است و عمر سرویس نیز سخت است. کانتر دارای ویژگی های ضد سایش قوی، مقاومت در برابر دمای بالا و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، بدون خط و خش است و تغییر شکل دادن آن آسان نیست.

سنگ

سطح بدون سوراخ است، بر دقت صفحه آن تأثیر نمی گذارد، مواد پایدار است، می تواند عدم تغییر شکل طولانی مدت را تضمین کند، ضریب انبساط خطی کوچک است، دقت مکانیکی بالا است، و ضد زنگ، ضد مغناطیسی است. و عایق

کانترهای سنگ مصنوعی از پودر سنگ و الیاف مصنوعی از طریق دمای بالا و فشار بالا ساخته می شوند. این ماده را می توان برای اتصال بدون درز با هر طولی استفاده کرد.

این چسب می تواند این دو قطعه را به هم بچسباند و سپس آنها را به هم بچسباند، به طوری که با هم یکپارچه شوند و تقریباً اثری از چسبندگی با چشم غیرمسلح وجود ندارد. نودل های فوری آن نیز فاقد منافذ هستند.

لکه های روغن و آب به راحتی در آنها نفوذ نمی کنند و دارای مقاومت لک قوی هستند و تمیز کردن آنها بسیار آسان است.

سنگ طبیعی در مقایسه با سابق دارای منافذی است که به راحتی چربی جمع می شود و مرمر طبیعی شکننده است، بنابراین نمی توان از آن برای ساخت کانترهایی با عرض بیش از 1 متر استفاده کرد.

میزهای مرمر آشپزخانه مناسب ترین کابینت های سنگی آشپزخانه برای مصارف عمومی هستند، در حالی که میزهای سنگ مصنوعی بهترین میز آشپزخانه سنگی هستند و سنگ طبیعی دوستدار محیط زیست است~ هر کدام مزایای خاص خود را دارد!