ساخت صابون مایع با سمی ترین مواد بازیافتی در کارگاه تولیدی اراک

رشد بازار صابون مایع به دلیل رشد سریع عوامل مهمی مانند افزایش تقاضا برای محلول‌های شستشوی دست مایع است.

در موارد کروناویروس، افزایش آگاهی از اقدامات ایمنی و بهداشت، و افزایش نیاز به راه حل های کیسه ای مقرون به صرفه برای گسترش رشد بازار در طول سال های پیش بینی شده است.

درک بهداشت شخصی در میان مشتریان با حمایت افراد مشهور از برنامه‌های اختصاصی بهداشتی افزایش یافته است.

نسل پر سرعت امروزی نیاز به محصولات FMCG را ایجاد کرده است که مکمل صرفه جویی در زمان هستند و صابون مایع یکی از این عناصر ضروری است.

علاوه بر این، تعداد فزاینده بیماری‌های عفونی، مشتریان را به پرداخت هزینه برای محصولاتی مانند شستشوی دست تشویق کرده است، که همچنین فرصت‌های مارک‌های صابون مایع را برای ارائه راه‌حل‌های متعهد به جنبه‌های بهداشتی پوشش می‌دهد.

همانطور که آگاهی از فرمولاسیون محصولات در بین مشتریان در سطح جهان افزایش می یابد، محصولات بدون مواد شیمیایی و ارگانیک اهمیت پیدا کرده اند.

تغییرات محصول یک استراتژی مهم در میان تولیدکنندگان صابون مایع است که راه حل هایی ارائه می کنند که مشکلات مربوط به پوست و عملکرد مرتبط با بهداشت آنها را مدیریت می کند.

صابون

در حال حاضر، برندهای صابون مایع با ارائه صابون‌های مایع که شامل عطرهای تسکین‌دهنده، مواد ارگانیک و خواص ضد باکتریایی هستند، فرصت‌های زیادی برای رسیدگی به نیازهای رو به رشد مشتریان دارند.

از آنجایی که حمام کردن به عنوان یک فعالیت شفابخش به اهمیت خود ادامه می‌دهد و جنبه بهداشتی آن را مستقل می‌دهد، مشتریان دائماً به دنبال محصولاتی هستند که می‌توانند به آنها در آرامش بدن و ذهن خود به طبیعی‌ترین راه کمک کنند.

بازار همچنین چشم اندازی را برای مارک های صابون مایع ایجاد کرده است تا راه حل هایی ارائه دهند که به طور طبیعی از بهبودی و تنش زدایی برای مشتریان از طریق محصولات دوش مایع و حمام حمایت می کند.

استفنسون در خط مقدم نوآوری در صابون های مایع طبیعی قرار دارد.

این مجموعه با ارائه انواع پایه های صابون مایع با خواص پاک کنندگی و مرطوب کنندگی بالا، شامل کنسانتره سورفکتانت تا پایه های صابون مایع طبیعی و ارگانیک معتبر، مانند Stephenson’s Liquid 105، Liquid 100 و Liquid 101 است.

محبوب ترین ادعاهای محصول شامل سریع، سریع و کارآمد است و تخمین زده می شود که تا 40٪ از محصولات جدید ادعاهای راحتی را تقویت کنند.

محصولاتی که می توانند در زمانی که افراد صرف کارهای روزمره می کنند صرفه جویی کنند عبارتند از پاک کننده های لکه، پاک کننده های اسپری چند منظوره و دستمال مرطوب.

دستمال‌های تمیزکننده‌ای که اهداف خاصی دارند، مانند دستمال‌های کف، پنجره یا سطح، در ایالات متحده و چین رایج هستند و انتظار می‌رود که این روند در سراسر جهان ادامه یابد