دانش آموزان مدرسه ای به کمک سگ نگهبان گربه ای را از مرگ نجات دادند

برخی از دانش‌آموزانی که تصمیم می‌گیرند قیمت سگ را پیگیر شوند و روی میز خود بنشینند، هنگامی که همسالان خود را در حال تعامل با بومر ببینند، نزدیک‌تر می‌شوند در طی چند بازدید کلاس، بیشتر او را نوازش می‌کنند.

یکی از دانش‌آموزان از سگ‌ها می‌ترسید اما می‌خواست بر ترس خود غلبه کند و یکی از مربیان بومر برای مدتی با او کار کرد. حالا او درست در کنار بومر می نشیند.

آلرژی نیز موضوع مهمی است که باید به آن پرداخته شود، زیرا اگرچه برخی از سگ‌ها و پرندگان زینتی کمتر از سایرین می‌ریزند، اما هیچ سگی ضد حساسیت نیست.

والدین در مورد اینکه آیا می خواهند فرزندشان با بومر تعامل داشته باشد و تا چه حد با ما ارتباط برقرار می کنند.

در کلاس‌هایی که دانش‌آموزان آلرژیک دارند، او را روی بند نگه می‌داریم تا اطمینان حاصل کنیم که از آنها دور می‌ماند و تا 40 دقیقه با حضور بومر در اتاق مشکلی نداشته‌ایم.

هیچ دانش آموزی برای تعامل با Boomer و عروس هلندی لازم نیست، ما از آنها می خواهیم که به او احترام بگذارند و به آرزوی آنها برای نبودن نزدیک او احترام می گذاریم.

برای ما که سگ‌ها را دوست داریم درک این موضوع که همه احساس یکسانی ندارند دشوار است.

تاثیر Boomer بر SEL و قیمت گربه و سگ در سال جاری قابل توجه بوده است، هنگامی که او حضور دارد یک اثر آرام بخش فوری دارد.

برای مثال، دانش آموزان راحت تر نگرانی ها و احساسات خود را با مشاوران راهنمایی در میان می گذارند و دانش آموزان خجالتی از پوسته خود بیرون می آیند. قطعاً مزایا از معایب آن بیشتر شده است.

  • منابع:
    1. Bringing a Dog to School
  • تبلیغات: 
    1. فروش برگ آلوئه ورا | انواع فرآورده های آلوئه ورا
    2. خرید مات ضربه ای سه گوش | و عرضه کنندگان آن در ایران
    3. قیمت دستگاه تراش جواهرات باکیفیت ارزان
    4. مدل کابینت ام دی اف سفید