خوردن آلو بخارا شمس موجب ریفلاکس معده در زنان می شود

آلو بخارا شمس با سم زدایی بدن و درمان یبوست بر کنترل وزن تاثیر مثبت دارد.

اسید سیتریک موجود در این میوه با رفع خستگی و گرفتگی عضلات عملکرد دستگاه گوارش و کبد را بهبود می بخشد و به کاهش وزن و لاغری چربی بدن کمک می کند.

تحقیقات اخیر همچنین نشان داده است که میوه های هسته دار مانند آلو بخارا به دلیل داشتن ترکیبات زیست فعال از بروز سندرم متابولیک جلوگیری می کنند.

فلاونوئیدها و ترکیبات فنلی مانند آنتوسیانین ها، اسید کلریک، کورستین و کاتچین ها خطر چاقی را کاهش می دهند.

آلو بخارا برای پوست های چرب و مستعد آکنه بسیار مفید است زیرا ویتامین های A و C موجود در آن به کاهش چربی اضافی پوست و از بین بردن جوش های سرسیاه، آکنه و جوش کمک می کند.

این میوه پوست را نرم می کند، پوست را از سموم پاک می کند و به رفع تحریکات و آلرژی های پوستی کمک می کند.

آلو

ویتامین E موجود در آلو بخارا غشای سلولی را تقویت می کند، از حمله رادیکال های آزاد به فولیکول های پوست سر جلوگیری می کند و باعث رشد بهتر مو می شود.

ویتامین C و سایر ترکیبات موجود در آلو بخارا با باکتری های روی پوست سر مبارزه می کند و به درمان شوره سر کمک می کند.

آهن فراوان موجود در آلو بخارا باعث بهبود جریان خون در پوست سر شده و با تغذیه و اکسیژن رسانی بهتر فولیکول های مو به تقویت و ضخیم شدن موها کمک می کند.

آلو بخارا یک میوه خشک با فواید بسیاری برای سلامتی است. این میوه مغذی همچنین می تواند به حفظ سلامت پوست و مو، تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بسیاری از بیماری های مضر کمک کند.

آلو بخارا را می توان به عنوان یک میان وعده مغذی میل کرد. برای حفظ کیفیت محصول بهتر است آلو بخارا را در یخچال نگهداری کنید.