خرید مستقیم روغن کنجد استاندارد

یکی از معضلات امروز در بازار روغن کنجد ایران مبحث روغن گیری در حضور مشتری و گسترش ویروسی این روش تولید و فروش است، توجه داشته باشید که روغن کنجد باید در محیط کاملاً بهداشتی تولید شود و بلافاصله پس از روغن کشی درون ظروف مخصوص و مورد تائید بسته بندی شود.

یکی از نکته هایی که در این روش روغن گیری رعایت نمی شود شسته شدن کنجد پس از پوست گیری شدن است، اگر حتی یک بار آب پسماند حاصل از شسته شدن کنجد را مشاهده بفرمایید.

کارخانه تولیدی روغن گیاهی خوراکی ورامین در کشور محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید می کنند.

متوجه می شوید که چرا این روغن ها رنگی مات و تیره دارند و در واقع این مات بودن و تیرگی همان خاک و سایر آلودگی هایی است که حتی با پوست گیری بر طرف نمی شود.

لازم به ذکر است روغن های کنجد استاندارد همواره مورد آنالیز و آزمایش قرار می گیرند و کوچکترین موارد بهداشتی نیز در آنها رعایت می شود، اما این مورد در مورد این روش روغن گیری رعایت نمی شود، لذا به همه عزیزان پیشنهاد می شود که به سلامت خود اهمیت دهید و محصولات فاقد استاندارد را استفاده نکنید.

اغلب کارخانه های تولیدی در ایران همواره روغن گیاهی خوراکی را برای تامین بازار داخلی تولید می کنند.

خرید مستقیم از مراکز معتبر باعث حصول اطمینان از خرید یک محصول استاندارد می شود، با توجه به این مطلب کارشناسان ما با دقت نظر در مورد مجوز های لازم و رعایت نکات بهداشتی بهترین محصولات را در بازار عرضه می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.