حلوا ارده شکری عقاب | لیست قیمت حلوا ارده عقاب

شرکت حلوای عقاب در سال ۱۳۲۳ هجری شمسی توسط مرحوم سید جلیل ناصری پایه گذاری گردید. مجموعه در ابتدا فعالیت خود را در یک کارگاه کوچک و در زمینه تولید حلوا در شهر ری آغاز نموده و پس از طی مراحل توسعه به محل جدید در شهرستان شهریار واقع در غرب استان تهران انتقال یافت که دارای وسعتی بالغ بر ۲۰۰۰۰ متر مربع است. در سال ۱۳۷۸ هجری شمسی ، با در دست گرفتن مدیریت شرکت توسط آقای سید جلال ناصری و همزمان با استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 و شکل گیری واحد‌‌‌های مختلف ، مراحل پیشرفت و توسعه مجموعه عقاب از جمله تنوع محصولات، توسعه فیزیکی ، پیشرفت تکنولوژیکی و گسترش خدمات آزمایشگاهی وکنترل کیفیت وارد مرحله جدیدی گردید. در رابطه با افزایش تنوع محصولات ، با انجام اقدامات زیربنایی از جمله راه اندازی پایلوت صنایع غذایی و ایجاد یک سیستم علمی جهت طراحی محصولات جدید ، انواع محصولات بر پایه کنجد، تولید و به بازار عرضه گردید. در خصوص توسعه فیزیکی بخش های مختلف ازجمله سالن‌‌‌های تولید با فضایی بیش از ۵۰۰۰ مترمربع و انبارها با فضای بیش از ۳۷۰۰ مترمربع ایجاد گردید ، ضمن ایجاد فضای کافی و مناسب جهت تولید و انبارش مواد اولیه و محصولات نهایی تمامی الزامات مورد نیاز کارخانجات مواد غذایی ، از جمله اصول GMP و ISO 22000 و IFS & BRC در آن‌ رعایت گردیده است . همچنین در زمینه تکنولوژی محصولات بر پایه کنجد و حلوا ارده شکری عقاب با تحقیق و بررسی تکنولوژی های روز دنیا ، بهینه و به روزسازی انواع ماشین آلات و تجهیزات تولید انجام پذیرفته است .

حلوا ارده شکری عقاب | لیست قیمت حلوا ارده عقاب

حلوا ارده شکری عقاب

حلوا ارده شکری عقابترکیبات حلوا شکری عقاب از مخلوط کردن ارده با شیره حاصل از پخت شکر و گلوکز بدست می‌آید که پس از افزودن طعم دهنده‌هایی نظیر هل و وانیل، آن‌را کاملاً همزده و سپس خنک نموده تا در نهایت یک بافت جامد با ظاهری نخ دار حاصل گردد. با توجه به اینکه حداقل ۵۰ % وزن حلوا ارده را، ارده ( کنجد آسیاب شده) تشکیل می‌دهد، لذا تمامی خواص مطلوب این دانه روغنی، در این محصول نیز وجود دارد. این محصول، دارای نسبت متعارفی از هر سه نوع ماده انرژی‌زا شامل ترکیبات پروتئینی، چربی و کربوهیدراتی است و یک منبع سرشار از انرژی محسوب می‌گردد.

توزیع کنندگان حلوا ارده شکری عقاب

توزیع کنندگان حلوا ارده شکری عقابدر حال حاضر شرکت های گوناگونی تحت عنوان شرکت های تولید کننده  حلوا شکری مشغول به فعالیت بوده که در بین آن ها حلوا شکری عقاب از اهمیت بالایی برخوردار بوده و قادر به تولید حلوای بدون شکر نیز می باشد و از این طریق مایحتاچ مردم را برطرف می کنند.روش های توزیع این کالا برای رسیدن به دست مصرف کننده ی گرامی به شرح زیر می باشد:

1-پخش به صورت شبکه های توزیع عمده فروشی :

عمده فروشان به طور عمده ای،مقادیر زیادی از این محصول را از توزیع کنندگان و تولید کنندگان خریداری کرده و به دست مشتری و یا مغازه دار می رسانند.

2-پخش به صورت توزیع مویرگی :

تولید کنندگان به کمک این سیستم به روز،واسطه های بین بازاری را حذف کرده و علاوه بر کاهش قیمت کالا به دلیل حذف واسطه،محصول را سریعتر به دست مصرف کننده می رسانند.در حقیقت بخش مویرگی این محصول فاصله بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان را کاهش می دهد.

3-بخش و توزیع به روش مستقیم :

شما مصرف کننده ی گرامی می توانید این محصول را از مارکت های محل خریداری نموده و استفاده کنید اما از مزیت های روش 2 بی بهره خواهید بود.

تفاوت انواع حلوا ارده عقاب

تفاوت انواع حلوا ارده عقابهمانطور که در بالا گفته شد ، شما یابد به دنبال فروشگاهی باشید که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با کمترین قیمت ممکن به فروش برساند. شما میتوانید جدید ترین مدل های محصولاتی همچون حلوا ارده عقاب  را با بهترین قیمت و به قیمت عمده از فروشگاه ما خریداری کنید . فروشگاه ما یک فروشگاه بزرگ در ضمینه فروش انواع حلوا ارده عقاب ایرانی میباشد که محصولاتش را با پایین ترین قیمت موجود در فروشگاه های آنلاین به فروش میرساند . اگر شما هم دوست دارید تا تنها با انجام یک خرید ، تبدیل به یکی از مشتریان دائمی فروشگاه ما شوید ، میتوانید با مراجعه به قسمت لیست آخرین محصولات ، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید.

مزایای استفاده از حلوا ارده عقاب

مزایای استفاده از حلوا ارده عقاببدیهی است کیفیت و نحوه ساخت آن با حلوا ارده امروزی تا حدودی متفاوت می‌باشد.در حال حاضر در دیگر کشورهای جهان از قبیل: یونان، ترکیه، یوگسلاوی، لبنان، عربستان و کشورهای شوروی سابق نیز حلوا ارده تولید می‌شود که البته که از نظر کیفیت، نحوه تولید و مواد تشکیل دهنده با حلوا ارده ایرانی تفاوت دارد.حلوا ارده‌ای که در استان یزدو به ویژه در شهرستان اردکان تولید می‌شود، به دلیل این که فاقد هرگونه افزودنی شیمیایی است و هنوز به روش سنتی و تا حدودی دستی تولید می‌شود، طعم و مزه طبیعی و نسبت به حلوا ارده‌ای که به روش صنعتی تولید می‌شود، طرفداران بیشتری دارد.حلوا ارده، غذایی مقوی برای صبحانه حلوا ارده یکی از مغذی ترین مواد غذایی صبحانه ما ایرانی‌ها محسوب می‌شود.این ماده حاوی پروتئین،ویتامین B، D، E، لستین و حاوی اسیدهای چرب غیر اشباع است و هر گرم آن ۵ کالری و۳۰ درصد چربی دارد.حلوا ارده برای تقویت بدن و کاهش اشتها مناسب است. افراد می‌توانند این ماده را به خاطر شیرینی آن باپنیر یا ماست مصرف کنند.

کنجد: کاهش دهنده کلسترول خون، حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده، منیزیم، مس، روی، کلسیم، فسفر، ویتامین‌های گروه B. و E.، تقویت استخوان‌ها و کاهش ابتلا به بیماری پوکی استخوان، افزایش توان باروری درزوجین بویژه مردان، رفع فقر آهن در خون، درمان و جلوگیری کننده از ابتلا به بیماری‌های اعصاب و روان، افزایش سوخت و سازبدن، حاوی آنتی اکسیدان‌های ضروری برای بدن و پیشگیری کننده از ابتلا به بیماری سرطان، جلوگیری از بروز سردرد و حملات میگرنی را می‌توان نام برد.

خرید ارزان ترین حلوا ارده عقاب

خرید ارزان ترین حلوا ارده عقاب
برای اطمینان از قیمت مناسب این محصول می توان از طریق اینترنت با شرکت های تولید کننده در ارتباط بود. و تمامی محصولات از جمله  قیمت ارده عقاب، قیمت حلوا ارده اردکان، قیمت حلوا شکری کیلویی را جویا شد.