تیشرت مردانه جیب دار که با الگوهایی خاص عدد شانس را نشان می دهد

تکمیل طرح تیشرت مردانه جیب دار سفارشی خود به اندازه کافی سخت است  و اکنون که در نهایت تمام آن را حل کرده اید، هنوز باید تصمیم بگیرید که روی کدام پیراهن پارچه ای آن را چاپ کنید.

ممکن است در ابتدا کمی دلهره آور به نظر برسدمنظورم این است که یک ترکیب سه گانه است، و چرا باید برایتان مهم باشد.

اما در این راهنما، ما قصد داریم همه چیز را تا جایی تجزیه کنیم که شما می توانید آرایش پارچه ای پیراهن را در خواب تشخیص دهید.

بنابراین ادامه مطلب را بخوانید تا همه چیزهایی را که باید در مورد انتخاب پارچه مناسب برای تی شرت سفارشی خود بدانید و اینکه چگونه ترکیب پارچه های مختلف می تواند بر ظاهر محصول نهایی شما تأثیر بگذارد را بخوانید. به آن برسیم!

تی‌شرت‌های نخی چیزهای زیادی برای خود دارند. آنها معمولاً اقتصادی ترین گزینه هستند و علاوه بر آن رنگ ها را واقعاً بسیار خوب نشان می دهند.

رنگ های شما بر روی هیچ پارچه دیگری مانند تی شرت 100% پنبه ای ظاهر نمی شود.

با این حال، تی شرت های نخی کمترین نرم ترین گزینه ها هستند اما هنوز نیازی نیست که پیراهن 100٪ نخی شما ناراحت کننده باشد. در Real Thread، ما پیراهن‌هایی را که فکر نمی‌کنیم دوستشان داشته باشید، نمی‌فروشیم.

اما همانطور که گفته شد، همیشه تفاوت راحتی بین 100٪ پنبه و تی شرت سه ترکیبی وجود دارد.
همچنین، همه پیراهن های نخی یکسان نیستند.

واقعاً تفاوت قابل توجهی بین یک شرکت تی شرت و دیگری وجود دارد. این پیراهن از Next Level همه چیز را دارد.  و اگر به دنبال یک گزینه اقتصادی هستید، رقابت با آن دشوار است.
تی‌شرت‌های 100% پنبه‌ای تا زمانی که تی‌شرت‌ها وجود داشته، وجود داشته‌اند، بنابراین حدس می‌زنم که شما می‌دانید که چه حسی دارد.

احتمالاً قبلاً چند مورد دارید، بنابراین بیایید به ترکیب پلی استر-پنبه برویم.

تی‌شرت‌هایی که فقط کمی نرم‌تر از 100% پنبه عرضه می‌شوند، ترکیبی از پنبه هستند.

پلی استر از طریق یک فرآیند شیمیایی تولید می‌شود، بنابراین پلی استر زیادی در خارج از آن رشد نمی‌کند.

حداقل نه نوعی که در تی شرت شما بافته می‌شود. پلی استر اغلب نسبت به تی شرت های 100% پنبه ای در برابر حرارت، مقاوم در برابر آب، و در برابر چروک و پارگی مقاوم تر است.

آنها همچنین کمی کشش بیشتری به تی شرت می دهند که احساس بسیار خوبی دارد.