با کسب و کارهای خانگی به درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه برسید

شما می توانید با اجرای یک کسب و کار خانگی به عنوان شغل دوم در ماه به درآمدی بالای 30 میلیون تومان برسی. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

روغن ایرانول

روغن ایرانول دارای خاصیت ضد ساییدگی بوده و برای جلوگیری از خراب شدن و فرسایش قطعات موتور مناسب می باشند. از دیگر خواص این مطالعه روغن موتور ها می توان به خاصیت خنثی کردن انواع اکسید ها و احتمال احتراق ها اشاره کرد. از یکی از گزینه های مهم این است که قطعات داخلی موتور با استفاده از این روغن دچار خوردگی و فرسایش نمی شوند و طول عمر و قدرت این موتور ها بسیار بالا است.

سبزی خشک آش

یکی از موادی که در غذاهای زیادی استفاده می شود سبزی است و یکی از این غذاهای خوشمزه و پرطرفدار به ویژه در فصل پاییز و زمستان آش رشته است. اما اگر شما فرصت کافی برای خرید و آماده سازی سبزی آش را ندارید پیشنهاد ما به شما استفاده از سبزی خشک است. سبزی خشک آش دارای خواص زیادی است و استفاده از آن برای بدن مفید است. سبزی های پایه مورد استفاده در آش عبارت اند از: تره، جعفری، گشنیز و اسفناج. اما آش ها بسیار متنوع هستند و هر کس به سلیقه ی خود ترکیبات متفاوتی در آن استفاده می کنند.

ماهی غزل آلا

امروزه همه از خواص بی شمار ماهی ها اطلاعات داریم و می دانیم که به صورت عمده و ارزان هم پخش می شوند یکی از این ماهی های فوق العاده قزل آلا طلایی تازه است که در شهر تهران بسیار وجود دارد. ماهی قزل آلا همانند ماهی سرخو جنوب یک نوع ماهی سرد آبی است که نام دیگرش را گل ماهی قرار دادن می توان گفت یک نوع ماهی آزاد است اما دم و باله بزرگ تری در برابر ماهی آزاد دارد ماهی های آزاد در آب های شیرین به دنیا می آیند و برای رشد و پرورش به اقیانوسها می روند و بعد از به بلوغ رسیدن کامل برای تخم گذاری و تولید مثل به آبهای شیرین باز می گردند و مراحل تخم گذاری را در آنجا طی می کنند.

آلو خشک

شکبار انواع و اقسام مدلهای مختلف دارد که خرید آلو خشک خورشتی تازه در میان آنها بازار خوبی در شهر  تهران دارد این شهر به عنوان بزرگ ترین مرجع خرید و فروش در کشور دسترسی خوبی با قیمت عالی برای همه متقاضیان ایجاد کرده است. آلو میوه ای است که در فصل تابستان به ثمر می نشیند و از طعم فوق العاده خوبی برخوردار است علاوه بر تازه خوری، می توان این میوه را خشک کرد و به صورت خشکبار با کیفیتی مرغوب نیز از آن استفاده کرد آلو خشک به دلیل خواص و مزه خوب طرفداران پر و پا قرصی دارد.