استفاده از چسب نواری طرح دار برای ساخت موهای رنگی فانتزی

چسب نواری طرح دار در بیشتر مواقع شفاف است، اما انواع دیگر آن شامل مات، براق، قابل تغییر، دو طرفه، شفاف و حتی نوار با الیاف در آن است تا کمی قوی‌تر شود.

کارگران ساختمانی همچنین از چسب نواری برای پروژه هایی مانند آب بندی دیوارها و در انواع کار کانال کشی و گرمایش استفاده می کنند.

از آنجایی که چسب نواری در اندازه‌ها و حتی رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شود، برق‌کارها، لوله‌کش‌ها و بسیاری دیگر از افراد حرفه‌ای به طور مرتب از آن‌ها در کار خود استفاده می‌کنند.

برخی از چسب نواری، مانند نوعی که اغلب توسط متخصصان لوله کشی استفاده می شود، حتی ضد آب هستند، و نوار پارچه ای که برای صنایع دستی استفاده می شود.

می تواند تقریباً به هر رنگی که فکرش را بکنید، از جمله صورتی تند و سبز نئون باشد.

چسب

نوار تزیینی می تواند نوار چسب، نوار نقاش یا حتی نوار چسب اولیه باشد، اما نواری است که در رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارد و معمولاً برای پروژه های هنری مختلف یا حتی برای بسته بندی یک هدیه استفاده می شود.

برای مثال می‌توانید نوار چسب را در الگوهای بسیار متنوعی بیابید که شامل رنگ‌های تیره و روشن، و طرح‌هایی که شامل بادکنک، گل، طرح‌های هندسی، حروف یا اعداد، و حتی بستنی، فوتبال یا فوتبال، راه راه، حیوانات است.

چسب نواری نقطه پولکا. در واقع، هر چیزی که به دنبال آن هستید، زمانی که بخواهید نوعی نوار تزیینی را برای یک پروژه هنری و صنایع دستی بخواهید، می توانید آن را پیدا کنید.

بسیاری از علاقه‌مندان به هنر و صنایع دستی از این نوارها برای پروژه‌هایی استفاده می‌کنند.

که شامل تزئین قلم‌های نوشتاری، پیچیدن انتهای گل‌های مصنوعی برای چشم‌نوازتر کردن آن‌ها، پوشاندن روی جلد کلید چراغ‌ها، پوشاندن گلدان یا تاج گل، و تزئین اقلامی مانند کتاب، عکس قاب ها و حتی تاج های گل.