ارزش کیف چرمی رمزدار در چین بیشتر از قیمت دلار شد

ارزش بازار کیف چرمی رمزدار در اروپا تقریباً 3.5 میلیارد یورو است.

بازار هر سال با نرخ متوسط 3.2 درصد رشد می کند.

بازار کیف‌های چرمی اروپا از روندهای عمومی پوشاک مرتبط با پایداری، نوآوری‌های تکنولوژیکی، و افزایش تاکید بر مسئولیت‌های شرکتی و اجتماعی پیروی می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر، به مطالعه CBI در مورد روندها و فرصت ها در بازار پوشاک مراجعه کنید.

علاوه بر این روندهای کلی، بازار کیف های چرمی گرایش های خاص خود را دارد: کمبود مواد اولیه باعث می شود تولیدکنندگان به دنبال گزینه های کم هزینه باشند.

استفاده از چرم پایدار در حال رشد است، محبوبیت فزاینده “کیف های مردانه” چرمی، و فناوری فرصت های جدیدی را ایجاد می کند.

چه چیزی اروپا را به بازاری جالب برای کیف های چرمی تبدیل می کند.

کدام کشورهای اروپایی بیشتر فرصت ها را برای کیف های چرمی ارائه می دهند.

چه روندهایی فرصت یا تهدیدی برای بازار کیف های چرمی اروپا ایجاد می کند؟

با این حال، لهستان درست پس از رتبه هفتم، با نرخ متوسط سالانه 16.7 درصد رشد کرد.

کیف

در مقایسه، ایتالیا، بلژیک و هلند میانگین نرخ رشد آهسته تری را بین 5.0 تا 1.2 درصد در سال تجربه کرده اند.

در سال 2021، 34.0 درصد از واردات کیف های چرمی اروپا از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا و 66.0 درصد در کشورهای اتحادیه اروپا انجام می شود.

در سال 2021، تامین کنندگان کشورهای در حال توسعه 14.3 درصد از واردات کیف های چرمی به اتحادیه اروپا از نظر ارزش (کاهش از 19.9 درصد در سال 2016) و تامین کنندگان از بقیه جهان 19.7 درصد از ارزش واردات را به خود اختصاص دادند.

این نشان می دهد که تقاضای کمتری برای کیف های چرمی از کشورهای در حال توسعه وجود دارد.

این سه کشور روی هم 23.3 درصد از کل واردات کیف چرمی به اتحادیه اروپا را تشکیل می دهند.

سوئیس با 14.1 درصد از کل ارزش واردات اتحادیه اروپا در سال 2021، بزرگترین صادرکننده کیف چرم به اتحادیه اروپا است.

پس از آن چین با 5.0 درصد و هند با 4.2 درصد قرار دارند. سایر صادرکنندگان کیف چرم خارج از اتحادیه اروپا، سهم بازار کمتر از 6.5 درصد از کل ارزش واردات کیف چرم را دارند.

صادرات کامبوج (+91.4%)، هنگ کنگ (+12.8%) و اندونزی (+10%) بین سال‌های 2016 تا 2021 رشد قابل‌توجهی داشته است.

واردات کامبوج به 17 میلیون یورو (در مقایسه با 0.7 میلیون یورو در سال 2016) رسیده است، در حالی که میانگین کشور خارج از اتحادیه اروپا در مدت مشابه میانگین رشد 0.5 درصدی را تجربه کرد.

51.6 درصد از کل واردات کیف های چرمی داخل اتحادیه اروپا از این سه بازار است.

پس از آنها آلمان با 4.3 درصد، اسپانیا با 4.3 درصد و لهستان با 1.4 درصد قرار دارند. همه این کشورها در 5 سال گذشته سهم بازار خود را افزایش داده اند.